Tervetuloa blogiini! Blogi on päiväkirjani laihduttamisesta ja elämäntapamuutoksesta, jonka aloitin 29.7.2020. Olen 30-vuotias nainen ja perheeseeni kuuluu avomies sekä kissa. Lihavuus on alkanut jo vaikuttamaan yleiseen hyvinvointiini, joten asialle on jotain tehtävä jo terveyden vuoksi.

lauantai 28. syyskuuta 2013

2kk yhteenveto

Nyt olis aika pistää yhteenvetoa. Laihdutusta on takana kaksi kuukautta ja tarkoituksena on aina kahden kuukauden välein ottaa mitat kropasta. Tänään oli se päivä. Painon otin, joka on noussut parin viikon takaisesta 800 grammaa :/ Pisti hieman vituttamaan, mutta mittaustulokset antoi kyllä taas positiivista mieltä!


29.7. / 28.9. / muutos

paino 93,8kg / 88,5kg / -5,3 kg
BMI 32,8 / 30,6 / -2,2
vyötärö 102cm / 93cm / -9cm
lantio 115cm / 109cm / -6cm
reisi 71cm / 70cm / -1cm
käsivarsi 38cm / 35cm / -3cm



Vyötäröltä lähtenyt 9cm!! Ja lantiolta 6cm! Kyllä oli kiva yllätys. Vaan olen minä sen huomannutkin, että vyötärö alkaa tulemaan esiin. Työhousuista varsinkin huomaan, että alkavat olemaan löysät vyötärön kohdalta ja saanpa taas jalkaani yhdet kokoa 44 olevat työhousut, joita en ole pitänyt n. vuoteen :)

Reiden ja käsivarren mittaukset ovat vähän siinä ja siinä, varmasti reiden muka sentin oheneminen menee mittausvirheen piikkiin, sillä reiden ohenemisessa en kyllä ole huomannut mitään eroa. Vaan sieltähän ne läskit mulla viimeisenä lähtee, just sieltä mikä se mun ongelma-alue onkin!


Kuvat olis tieten olleet parempia alastonkuvina ko mustat vaatteet päällä, mutta noh, kerkesin ne jo ottaa tolla surkealla kameralla... :)

Uudet mittaukset sitten taas marraskuun lopulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti