Tervetuloa blogiini! Blogi on päiväkirjani laihduttamisesta ja elämäntapamuutoksesta, jonka aloitin 29.7.2020. Olen 30-vuotias nainen ja perheeseeni kuuluu avomies sekä kissa. Lihavuus on alkanut jo vaikuttamaan yleiseen hyvinvointiini, joten asialle on jotain tehtävä jo terveyden vuoksi.

maanantai 9. syyskuuta 2013

Ajatuksia ja röllykkäkuvia

VAROITUS! Sisältää kuvia lihavahkosta naisvartalosta. Lukemista suositellaan omalla vastuulla!

Näin se jälleen alkoi uusi viikko. Minä olen arkeen palannut jo lauantaina vähän pitemmän vapaan jälkeen :) Kylläpä sitä taas tuli huomattua, että en ole yhtään aamuihmisiä; aamuvuoroihin herääminen klo 6 on vaikeaa ja syödäkin täytyy paljon enemmän kuin vapaapäivinä ja iltavuoropäivinä. Näin aamuvuoroina syön kotona puuroaamiaisen ja töissä sitten aamupäivän tauolla yhden voileivän, että jaksaa lounaaseen saakka tehdä hommia. 

Olen taasen ottanut kuvia tästä n. 90kg rupista teille lukijoille sekä itselleni... Saapa sitten naureskella näille kuville kun olen sen 30kg kevyempi :D 


Heh, joo ei paljon naurata vaikka kuvassa "ihana" virnistys onkin. Tästä kuvasta näkee hyvin vartalon muodon joka on selvä päärynä. Voi että mulla on sitten hyvä vartalo kun olen laihtunut!! 


Tässä vähän huonompaa kuvaa sivusta, maha paljaana. Tarkkaan kun katsoo niin jenkkakahvojen kohdalla näkee tuoreita raskausarpia... Kerran tulin suihkusta ja tuossa peilin edessä sitten itseäni kuivailin (joo, mies aina sanoo että pakkoko se on siinä eteisessä alasti olla ulko-oven edessä, sieltähän voi joku tulla) ja sivusilmällä näin jotain punaista vatsassa. Säikähdin ensin että joku haava siinä, mutta ei, sehän oli aivan tuore raskausarpi alavatsalla!! 

Liikkumiset on jääneet vähän viime aikoina huonoiksi. Syykin tähän on selvä; kävin viime torstaina body pump-tunnilla pitkästä aikaa ja voi herra jeesus että oon ollut kipiä!! Vasta nyt maanantaina on reidet ok, ettei enää pääse parkaisu jos esim. äkkiä menee istumaan tai kyykistyy. Sinne siis uudestaan ;D

Hyvää alkavaa viikkoa jokaiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti