Tervetuloa blogiini! Blogi on päiväkirjani laihduttamisesta ja elämäntapamuutoksesta, jonka aloitin 29.7.2020. Olen 30-vuotias nainen ja perheeseeni kuuluu avomies sekä kissa. Lihavuus on alkanut jo vaikuttamaan yleiseen hyvinvointiini, joten asialle on jotain tehtävä jo terveyden vuoksi.

torstai 1. elokuuta 2013

Koko kroppa komeudessaan

Jotta projekti saadaan kunnolla alkuun, täytyy tehdä tämä ikävä homma; ottaa itsestä kokovartalokuvia todisteeksi. Olen ottanut nämä kuvat itselaukaisimella ja senhän huomaa, ovat vähän sammakkoperspektiivistä otettuja... Mutta eiköhän näistä tule ilmi se mikä pitääkin!



Heh, huomatkaa erittäin iloinen ilme... :) Näissä kuvissa olen jo pitänyt dieettiä neljä päivää ja tänä aamuna oli ensimmäistä kertaa herätessä tunne, ettei maha turvottanut jo valmiiksi! Eilen illalla oli kova nälkä, mutta minä sanon että se oli "nälkää", eli mielitekoja. Tottakai ruppi on sekaisin nyt kun on tavallisesti tottunut saamaan iltaisin seuraavaa; 4 kappaletta tonnikalaleipiä juustolla, jugurttia pari purkkia, mahdollisesti sipsejä jos on, muroja... Aina sanotaan että laihduttajan ei tarvitse nälkää nähdä, vaan minä olen eri mieltä asiasta. Toki oikeaa nälkää ei tarvitsekaan nähdä, mutta mielitekojen aiheuttama "nälkä" on vaan kestettävä!!

Aloituspaino maanantaina 29.8. oli 93,8kg. Ensimmäinen tavoitteeni on päästä tasalukuun eli 90 kiloon ja siihen toivon pääseväni elokuun aikana. Olen 170 cm pitkä, joten ylipainoa minulla on ainakin 20kg ja se on vähintään saatava pois! 

Kuvista voi huomata, että omaan päärynävartalon. Se on ihan jees, en näytä niin lihavalta kuin jos omaisin omenavartalon. Läski kertyy minulla siis reisiin ja perseeseen, mutta nyt läskiä on alkanut tulemaan myös mahaan. Olen aina ollut reidekäs, muistan jo lapsena ihmetelleeni äidilleni saunassa että ompas minulla isot reidet... :)

Näillä siis mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti