Tervetuloa blogiini! Blogi on päiväkirjani laihduttamisesta ja elämäntapamuutoksesta, jonka aloitin 29.7.2020. Olen 30-vuotias nainen ja perheeseeni kuuluu avomies sekä kissa. Lihavuus on alkanut jo vaikuttamaan yleiseen hyvinvointiini, joten asialle on jotain tehtävä jo terveyden vuoksi.

lauantai 1. helmikuuta 2014

Liikuntasuunnitelma vko:t 6-8

Pitkästä aikaa taas liikuntasuunnitelman suunnittelua. Mulle tämä on paras tapa motivoida itseni liikkeelle, koska mulla ei ikinä tule sellaista fiilistä että "jaahas, voisinpas lähteä salille". Ainakaan vielä... Jos olen paperille, tai näin blogiin tehnyt suunnitelmat liikkumisista, niin niitä on mun helpompi toteuttaa. Lisäksi se helpottaa muutenkin mun arkea; työskentelen lähihoitajana 3-vuorotyössä, niin kuntoiluun täytyy muutenkin etsiä sitä aikaa.

Ensi viikon jälkeen mulla alkaa huima kahden viikon talviloma, jonka aikana toivon että pääsen taas kunnolla liikunnan makuun!

ma 3.2. kuntosalicircuit 1h
ti 4.2. hiihto 1h
ke 5.2. sauvakävelylenkki ½h
to 6.2. body pump 1h
pe 7.2. vp
la 8.2. vp
su 9.2. vp

ma 10.2. kuntosalicircuit 1h
ti 11.2. body balance 1h
ke 12.2. hiihto 1h
to 13.2. body pump 1h
pe 14.2. vp
la 15.2. vp
su 16.2. vp

ma 17.2. kuntosalicircuit 1h
ti 18.2. body balance 1h
ke 19.2. hiihto 1h
to 20.2. body pump 1h
pe 21.2. vp
la 22.2. vp
su 23.2. vp

MUOKS. Päätin ottaa mahdollisuuksien mukaan aina kehonhuoltotunteja mukaan. Omalla paikkakunnalla niitä ei ole tarjolla, mutta naapurikaupungissa näyttäisi olevan mm. body balancea ja syvävenyttelyä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti