Tervetuloa blogiini! Blogi on päiväkirjani laihduttamisesta ja elämäntapamuutoksesta, jonka aloitin 29.7.2020. Olen 30-vuotias nainen ja perheeseeni kuuluu avomies sekä kissa. Lihavuus on alkanut jo vaikuttamaan yleiseen hyvinvointiini, joten asialle on jotain tehtävä jo terveyden vuoksi.

maanantai 28. lokakuuta 2013

Painopäivitys ja kipuilua

Huomenta alkavaan viikkoon! Viime perjantain punnitus on jäänyt ilmoittamatta. Tuloksena 85,4kg eli pudotusta tullut viikossa 700 grammaa. Kiloklubin mukaan olen jo tavoitteessa, vaan kyllä omasta mielestäni olen päässyt tavoitteeseen vasta sitten kun paino on tasan tai alle 85 ;)


Eilen heräsin ja totesin, että oikea olkapää on kipeä. Ajattelin ensin että noh, olen nukkunut huonossa asennossa ja kipu johtuu siitä... No aina vaan tämä olkapää kipuilee! Oikein vihloo tietyissä asennoissa; housuja pukiessa, takkia pois ottaessa... Sain lekuriajan tälle aamupäivälle, saapa nähdä mitä sieltä tulee tuomioksi. Tänään ois ollu aamuvuoro vaan pidän suosiolla omin luvin saikkupäivän ainakin tänään, sillä mulla on pelkona että tuo menee pahemmaksi vaan jos kovin riuhtoo ja töitä tekee. 

Eniten tässä tympii se, että jää kyllä salit ja jumpat välistä jos kovin pitkä vaiva tästä tulee! Vaan ei maalata vielä piruja seinille, vielä pari tuntia kun maltan odotella niin kuulen mitä lääkäri sanoo...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti