Tervetuloa blogiini! Blogi on päiväkirjani laihduttamisesta ja elämäntapamuutoksesta, jonka aloitin 29.7.2020. Olen 30-vuotias nainen ja perheeseeni kuuluu avomies sekä kissa. Lihavuus on alkanut jo vaikuttamaan yleiseen hyvinvointiini, joten asialle on jotain tehtävä jo terveyden vuoksi.

perjantai 9. elokuuta 2013

Yllätys

 
Tästä kuvasta voi hyvin huomata sen, että reidet ovat valtavat... :D

Vautsi vau ja jee jee! Tänä aamuna lukema näytti 91,7 kg eli viikkopudotusta on tullu huimat 1,5kg!! Tosin en tiedä voiko tähän lukemaan luottaa, sillä olin keskiviikon ja torstain välisen yön töissä joten olen joutunut torstain syömisiä jakamaan myös tuolle yövuorolle, jotta sen jaksaa olla. Mutta voihan se pitääkin paikkaansa, nesteet lähtevät pikkuhiljaa kiertämään jne. 

Tosin vatsan turvotus senkun jatkuu. En tiedä mistä se johtuu, mahalaukku tuntuu kovalta ja turvottaa vaikka en ole yhtään lipsunut syömisistä. Röyhtäyttää ja pierettää, eli ilmaa siellä ainakin on. Mulla on kyllä ollu aina vatsan kanssa ongelmia, koko aikuisikäni, joten ehkä tuolle turvotukselle ei voi edes syömisellä mitään? Asiaa on tutkittu eikä mitään ongelmaa ole löytynyt. Ei keliakiaa, laktoosi-intorelanssia... Enkä osaa yhdistää turvotusta mihinkään tiettyyn ruokalajiin, ainoastaan kahvi pistää pakin turvottamaan ja sitä en juokkaan kuin harvemmin, joten sen piikkiin sitä ei voi pistää...

Eilen kävin tuttuni luona Tupperware-kutsuilla. Tarjolla oli vaikka mitä ihanaa syömistä... Mustikkapiirakkaa, minttujäädykettä, suolaista piirakkaa jne... Ja minä join pelkät kahvit!! Oon niin ylpeä itsestäni! :) :)

Tänään on tiedossa laihdutusajan ensimmäinen mässäilypäivä... Käydään miehen kanssa tsekkaamassa uusi ravintola mikä tänne tuli ja illan päälle sitten hieman ryybs ryybs! Huomenna varmaan pitää vielä rapsakkamässyä saada, mutta sunnuntaina onkin taas paluu rytmiin. Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti